Strona główna

Mobilność

Włoska marka motocyklowa MV Augusta prezentuje e-rower Amo. Rower elektryczny miejski waży zaledwie 15,5 kilograma. Producent rezygnuje z kół zębatych i łańcuchów.

MV Augusta prezentuje rowery elektryczne Amo RC i Amo RR. Ta ostatnia to edycja specjalna z ulepszonymi funkcjami.

Sportowe e-rowery ważą stosunkowo niewiele – 15,5 kilograma.

Ceny zaczynają się od ponad 3000 euro.

Coraz więcej producentów motocykli zwraca się w stronę e-rowerów. Oprócz modeli Harley-Davidson, szczególną uwagę zwrócił elektryczny rower górski Ducati. Prawdopodobnie słyszeli o tym także decydenci w MV Augusta.

Zwykły Amo RR uzupełnia lepiej wyposażony Amo RC, który jest limitowany do 200 sztuk. Uwagę zwracają przede wszystkim karbonowe koła, specjalny lakier i sportowe siodełko.

Technicznie jednak nie ma prawie żadnych znaczących różnic między tymi dwoma e-rowerami. Napęd stanowi silnik niemieckiego producenta Mahle, którego moment obrotowy 40 Nm wydaje się dość słaby w porównaniu z niektórymi innymi modelami.

Wsparcie po stronie silnika jest zgodne z prawem do maksymalnej prędkości 25 km / h, po czym sama siła mięśni zapewnia większą prędkość.

Jednak i tak nie powinna jechać dużo szybciej niż 25 km/h na płaskiej trasie, bo MV Augusta radzi sobie bez zmiany biegów. Jednobiegowy rower wyposażony jest w nie wymagający konserwacji napęd pasowy firmy Gates, a wysokiej jakości hydrauliczne hamulce tarczowe firmy Magura zapewniają bezpieczne hamowanie. Zasięg baterii Panasonic określono na 75 kilometrów.

Cena i dostępność

Amo RR i Amo RC można teraz zamówić na stronie internetowej MV Augusta. Amo RR kosztuje co najmniej 3075 euro. Limitowany Amo RC kosztuje od 4100 euro. Więcej nowych e-rowerów znajdziesz tutaj na Netzwelt.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *